https://www.gamesindustry.biz/artic...-could-never-pitch-these-ideas-to-a-publisher
"My role is different now. I get to sit back and watch more as a consumer. One of the things that really strikes me is the creative diversity in the portfolio. I am a fan of
Xbox, obviously, but I don't mind going to 'are we the shooter box?' is it 'Gears, Halo, Forza, Gears, Halo, Forza'? I know all the memes about us. And I look at what the teams have built already this year, the things that we're going to show, and the things that are coming out later this year, and it is high quality, very different, and takes some creative risks."
"Meu papel é diferente agora. Eu posso recuar e olhar mais como consumidor. Uma das coisas que realmente me impressiona é a diversidade criativa no nosso portfólio. Eu sou um fã de
Xbox, obviamente, mas eu não posso deixar de pensar 'nós somos a caixa de shooters?' é apenas 'Gears, Halo, Forza, Gears, Halo, Forza'? Eu sei sobre todos os memes sobre nós. E eu olho para o que os times construíram já este ano, as coisas que nós iremos mostrar no evento, e as coisas que chegam até o final do ano, e são de alta qualidade, muito diferente e assume muitos riscos criativos."
Parece que as coisas realmente vão mudar para o público de
Xbox!